sugestia
filler
filler
filler
wersja angielskafillerEnglish version русская версияfillerрусская версия
nagroda ceneo nagroda ceneo nagroda ceneo Nagroda Forbes Nagroda gazele biznesu Opineo" tax free
filler topbar
pomoc Wyszukaj
filler
filler
topbar pomoc Aktywuj kod
filler
hurt.com.pl - Regulamin zakupów obowiązujący do 25.12.2014


hurt.com.pl - Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014


hurt.com.pl - Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014


1. Informacje ogólne

2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów

3. Składanie zamówień

4. Sposoby dostawy

5. Metody płatności

6. Reklamacje i gwarancje

7. Prawo odstąpienia od umowy

8. Ochrona danych osobowych


1. Informacje ogólne

Hurtownia internetowa www.hurt.com.pl jest własnością firmy:

Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j.
ul. Gen. J. Hallera 132
80-416 Gdańsk
tel.: 58 552-20-20
e-mail: ehandel@hurt.com.pl

NIP 584-02-02-116
EU VAT PL5840202116
REGON 190945517
K.R.S. 0000082914
Nr GIOŚ E0006872WZBW
Rejestr Przedsiębiorców - Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Główny zakres działalności gospodarczej wg PKD: 4690Z

Wszystkie produkty dostępne w ofercie są fabrycznie nowe (o ile opis danego produktu nie stanowi inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie urządzenia elektryczne (elektroniczne) oraz wyroby medyczne posiadają oznaczenie CE.

Kopiowanie, modyfikowanie, powielanie treści (zdjęć, opisów itp.) zawartych w na stronie sklepu dla celów komercyjnych oraz promocyjnych bez naszej zgody jest zabronione.

2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów


Jeżeli nazwa produktu zawiera liczbę jego sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu. Ceny produktów na stronie kategorii są cenami brutto, na stronach z opisami poszczególnych produktów podane są zarówno cena netto i cena brutto.

3. Składanie zamówień

Zamówienia przyjmujemy w następujący sposób: poprzez sklep internetowy www.hurt.com.pl, pocztą elektroniczną na adres ehandel@hurt.com.pl, telefonicznie lub faxem pod numerem: 58 5522020 lub osobiście w siedzibie firmy.

Wysyłka za granicę możliwa jest jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową lub telefonicznie. Koszty wysyłki takiego zamówienia ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.

4. Sposoby dostawy

Oferujemy następujące możliwości dostarczenia towaru:

wysyłka ekonomiczna Pocztą Polską - metoda wysyłki dostępna jedynie dla wybranych produktów małogabarytowych (uwidocznione to jest razem z opisem produktu) i jedynie w przypadku przedpłaty; przesyłka taka kosztuje 6 zł dla zamówień, które opłacisz z góry przelewem na nasze konto.

wysyłka Pocztą Polską, usługa Kurier48 - przesyłka dociera przeważnie w ciągu około 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki; Przesyłka taka kosztuje 12 zł dla zamówień, które opłacicie z góry przelewem na nasze konto.

wysyłka pobraniowa Pocztą Polską, usługa Kurier48 - paczka dociera przeważnie w ciągu około 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki; za zamówione produkty zapłacą Państwo przy odbiorze listonoszowi lub na poczcie; przesyłka taka kosztuje 16 zł.

przesyłka kurierska (kurier GLS) - kurier dostarcza przesyłkę przeważnie następnego dnia roboczego od momentu nadania przesyłki. Jeżeli wybiorą Państwo płatność za pobraniem, za zamówione produkty zapłacicie kurierowi przy odbiorze - przesyłka taka kosztuje 19 zł, także w przypadku płatności przelewem z odroczonym terminem płatności. W przypadku zamówień które opłacicie Państwo z góry przelewem na nasze konto zapłacicie Państwo 14 zł.

Paczkomaty InPost 24/7 – przesyłka doręczana jest do Paczkomatu InPost najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysyłki. Przesyłka taka kosztuje 9 zł przy przedpłacie oraz płatności PayU. Ta forma dostawy nie jest dostępna dla produktów, których wymiary przekraczają gabaryty obsługiwane przez przewoźnika.

odbiór osobisty w siedzibie firmy - po odbiór towaru zapraszamy do siedziby naszej firmy przy ulicy Gen. J. Hallera 132 w Gdańsku (wjazd od ul. Chrobrego).

dostawa transportem BALTRADE - tylko w granicach Trójmiasta i w ograniczonym zakresie (po uprzednim uzgodnieniu) dostarczamy towar do sklepów i przedsiębiorstw (dotyczy tylko zakupów hurtowych).

W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy 800 zł, niezależnie od sposobu zapłaty, nasza firma pokrywa koszty wysyłki do Państwa.

Nadane przez nas przesyłki można śledzić wg numeru nadawczego (numeru listu przewozowego) pod następującymi adresami:
- przesyłka kurierska GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
- Paczkomaty 24/7: http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke
- Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl

Uwagi dotyczące dostawy przesyłek kurierskich oraz sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.

Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru ewentualnego naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ponieważ ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji.

Na wskazany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail otrzymają Państwo numer nadawczy przesyłki. Kurier dostarcza przesyłki zwykle w godzinach od 8 do 17. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem celem ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Dlatego zachęcamy, aby skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości).
Aktualny numer telefonów do infolinii firmy kurierskiej GLS : 804 262 262, dla telefonów komórkowych: (46) 814-82-20

Mogą Państwo także śledzić przesyłkę na stronie internetowej GLS - https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek.

Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7.
Przy odbieraniu paczki z Paczkomatu prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Paczkomacie. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie InPost:
http://www.inpost.pl/klient-indywidualny.html.

5. Metody płatności

Dla wygody naszych Klientów oferujemy kilka metod płatności:

pobranie - za zamówione towary płacisz przy odbiorze przesyłki (niedostępna dla Paczkomatów 24/7).

przedpłata na konto - po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz informację o sumie do wpłaty i numerze konta, na które należy dokonać przelewu; realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w mBanku.

PayU -szybki przelew bankowy realizowany przez usługę PayU. Nasz sklep otrzymuje informację o zapłacie za zamówienie zaraz po jego opłaceniu z Państwa konta bankowego lub obciążeniu karty kredytowej. Uwaga! Ta metoda płatności jest niedostępna przy aktywacji kodu rabatowego.

przelew z odroczonym terminem płatności – forma ta dostępna jest jedynie dla stałych Klientów dokonujących zakupów hurtowych oraz dla instytucji, urzędów i przedsiębiorstw – po zaakceptowaniu zamówienia przez nasz dział finansowy (niedostępna dla Paczkomatów 24/7).

gotówka - produkty zamówione przez naszą stronę z odbiorem osobistym w siedzibie firmy mogą zostać opłacone na miejscu gotówką.

6. Reklamacje i gwarancje

Produkty oferowane w naszym sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

Baltrade odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką) na adres naszej siedziby. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail reklamacje@baltrade.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji).

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu oraz dokładnego opisu przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądania co do reklamowanego produktu. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi Baltrade.
W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:
e-mail: reklamacje@baltrade.pl
tel. 58 5522020 wew. 8

Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres:
Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j.
ul. Gen. J. Hallera 132
80-416 Gdańsk

Mając na względzie pozytywną współpracę z Klientami dążymy do możliwie najkorzystniejszego dla Klienta rozwiązania zgłaszanej reklamacji. Informujemy także o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji np. w formie mediacji prowadzonej przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej.

7. Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (przykładowy wzór oświadczenia) przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy we wskazany przez Państwa sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy przekazać lub odesłać nam towar na adres naszej siedziby niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zwracane produkty prosimy przesyłać na adres:

Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j.
ul. Gen. J. Hallera 132
80-416 Gdańsk

8. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom.

Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.

Baza danych osobowych zgodnie z przepisami prawa została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem 078555.



hurt.com.pl - Regulamin zakupów obowiązujący do 25.12.2014

1. Informacje ogólne

2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów

3. Składanie zamówień

4. Sposoby dostawy

5. Metody płatności

6. Reklamacje i gwarancje

7. Prawo odstąpienia od umowy

8. Skargi

9. Ochrona danych osobowych


1. Informacje ogólne

Hurtownia internetowa www.hurt.com.pl jest własnością firmy:

Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j.
ul. Gen. J. Hallera 132
80-416 Gdańsk

NIP 584-02-02-116
EU VAT PL5840202116
REGON 190945517
K.R.S. 0000082914
Nr GIOŚ E0006872WZBW
Rejestr Przedsiębiorców - Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Główny zakres działalności gospodarczej wg PKD: 4690Z

Kopiowanie, modyfikowanie, powielanie treści (zdjęć, opisów itp.) zawartych w na stronie sklepu dla celów komercyjnych oraz promocyjnych jest zabronione.

Do korzystania ze strony naszego sklepu, potrzebujecie Państwo komputera z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600, 256 kolorów oraz przeglądarką stron internetowych (np. Internet Explorer (wersja 6.0), Opera, Mozilla Firefox). Prosimy pamiętać, że Usługobiorcę będącego użytkownikiem naszego serwisu obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów

Jeżeli nazwa produktu zawiera liczbę jego sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu.
Ceny produktów na stronie kategorii są cenami brutto, na stronach z opisami poszczególnych produktów podane są zarówno cena netto i cena brutto.


3. Składanie zamówień

Zamówienia przyjmujemy w następujący sposób: poprzez sklep internetowy www.hurt.com.pl, pocztą elektroniczną na adres ehandel@hurt.com.pl, telefonicznie pod numerem: 58 5564344, faksem 58 5522020 lub osobiście w siedzibie firmy.

Wysyłka za granicę możliwa jest jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową lub telefonicznie. Koszty wysyłki takiego zamówienia ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.


4. Sposoby dostawy

Oferujemy następujące możliwości dostarczenia towaru:
  • • wysyłka ekonomiczna Pocztą Polską - metoda wysyłki dostępna jedynie dla wybranych produktów małogabarytowych (uwidocznione to jest razem z opisem produktu) i jedynie w przypadku przedpłaty; przesyłka taka kosztuje 6,00 zł dla zamówień, które opłacisz z góry przelewem na nasze konto.

  • • wysyłka Pocztą Polską, usługa Kurier48 - przesyłka dociera przeważnie w ciągu około 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki; Przesyłka taka kosztuje 12 zł dla zamówień, które opłacicie z góry przelewem na nasze konto.

  • • wysyłka pobraniowa Pocztą Polską, usługa Kurier48 - paczka dociera przeważnie w ciągu około 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki; za zamówione produkty zapłacą Państwo przy odbiorze listonoszowi lub na poczcie; przesyłka taka kosztuje 16 zł.

  • • przesyłka kurierska (kurier GLS, Siódemka) - kurier dowozi przesyłkę przeważnie następnego dnia roboczego od momentu nadania przesyłki pod wskazany adres. Jeżeli wybiorą Państwo płatność za pobraniem, za zamówione produkty zapłacicie kurierowi przy odbiorze - przesyłka taka kosztuje 19 zł, także w przypadku płatności przelewem z odroczonym terminem płatności. W przypadku zamówień które opłacicie Państwo z góry przelewem na nasze konto zapłacicie Państwo 14 zł.

  • • Paczkomaty InPost 24/7* – przesyłka doręczana jest do Paczkomatu InPost najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysyłki. Przesyłka taka kosztuje 9 zł przy przedpłacie oraz płatności PayU. Sprawdź szczegóły: https://www.inpost.pl/o-firmie/regulaminy-uslug.html

  • • odbiór osobisty w siedzibie firmy - po odbiór towaru zapraszamy do siedziby naszej firmy przy ulicy Gen. J. Hallera 132 w Gdańsku (wjazd od ul. Chrobrego).

  • • dostawa transportem BALTRADE - tylko w granicach Trójmiasta i w ograniczonym zakresie (po uprzednim uzgodnieniu) dostarczamy towar do sklepów i przedsiębiorstw (dotyczy tylko zakupów hurtowych).

W przypadku gdy wartość zamówienia przekroczy 800 zł i płatne jest za pobraniem lub przedpłatą pokrywamy koszty wysyłki i paczkę nadajemy kurierem.

Dla zamówień powyżej 110zł zalecamy wybór przesyłki kurierskiej.

Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł wysyłamy jedynie kurierem lub na życzenia Klienta za pośrednictwem Paczkomatów 24/7.

*Opcja Paczkomaty 24/7 jest niedostępna dla towarów o dużym gabarycie. W przypadku złożenia takiego zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem celem uzgodnienia innej dogodnej formy dostawy.


Więcej informacji dotyczących odbioru przesyłek kurierskich można znaleźć na stronie: GLS - Informator dla odbiorców.


Uwagi dotyczące dostawy przesyłek kurierskich oraz sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.


Przesyłki przez Kuriera dostarczane są zwykle w godzinach od 8 do 16. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Radzimy, aby skontaktować się z kurierem telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości) lub umówić się z nim w dogodny dla Państwa sposób, a możliwy do zrealizowania przez kuriera.

Aktualne numery telefonów do firm kurierskich:
- GLS: Infolinia: 804 262 262, dla telefonów komórkowych: (46) 814-82-20
- Siódemka: (22) 777 77 77 wew. 3

W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzą Państwo, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, kupujący jest obowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik na żądanie uprawnionego (czyli Państwa), ma obowiązek ustalić niezwłocznie, protokolarnie, stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniony zostanie ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, możecie Państwo wezwać przewoźnika w celu ustalenia stanu przesyłki. Należy to zrobić niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
Proszę pamiętać, iż zgodnie z Prawem Przewozowym (Art. 74, 76) przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.


Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7.

Przy odbieraniu paczki z Paczkomatu prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na podany adres e-mail, który należy wypełnić w ciągu 14 dni. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie InPost: http://www.inpost.pl/klient-indywidualny.html

5. Metody płatności

Dla wygody naszych Klientów oferujemy kilka metod płatności:
  • - pobranie - za zamówione towary płacisz przy odbiorze przesyłki (niedostępna dla Paczkomatów 24/7).
  • - przedpłata na konto - po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz informację o sumie do wpłaty i numerze konta na które należy dokonać przelewu; realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w mBanku.
  • - PayU(dawne platnosci.pl) -szybki przelew bankowy realizowany przez usługę PayU. Nasz sklep otrzymuje informację o zapłacie za zamówienie zaraz po jego opłaceniu z Państwa konta bankowego lub obciążeniu karty kredytowej.
  • Uwaga! Ta metoda płatności jest niedostępna przy aktywacji kodu rabatowego.
  • - przelew z odroczonym terminem płatności – forma ta dostępna jest jedynie dla stałych Klientów dokonujących zakupów hurtowych oraz dla instytucji, urzędów i przedsiębiorstw – po zaakceptowaniu zamówienia przez nasz dział finansowy. Klienci zainteresowani tą formą płatności mają możliwość wydrukowania oferty / faktury pro-forma / zamówienia - na interesujące ich produkty bezpośrednio z „koszyka” naszej witryny (niedostępna dla Paczkomatów 24/7).

6. Reklamacje i gwarancje

Większość towarów dostępnych w naszym sklepie objęta jest gwarancją producenta. Okres gwarancji zazwyczaj wynosi 12 miesięcy od daty zakupu a wszelkie ewentualne zmiany tego okresu są wyraźnie zaznaczone przy opisie danego produktu. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne, mogą Państwo skontaktować się z nami, abyśmy określili optymalny dla Państwa sposób załatwienia reklamacji. W przypadku gdy towar objęty jest gwarancją, reklamacje mogą Państwo składać także na warunkach w niej określonych.

Nasz sklep odpowiada wobec Klientów będących konsumentami za niezgodność towaru z umową. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Kupujący traci uprawnienia omówione powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Odsyłając reklamowany towar prosimy dołączyć kopię otrzymanego dowodu zakupu oraz dokładny opis przyczyny reklamacji. Jeśli reklamacja uznana zostanie za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak produktu w aktualnej ofercie) zwrócimy Państwu pieniądze. Do Państwa żądania ustosunkujemy się w ciągu 14 dni.

7. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty odebrania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (przykładowy wzór oświadczenia) przed jego upływem.W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni, od dnia odstąpienia.

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem 10-cio dniowego terminu na odstąpienie, 2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, 3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, 5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, 6) dostarczania prasy, 7) usług w zakresie gier hazardowych.

Zwroty i reklamacje prosimy przesyłać na adres:

Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j.
ul. Gen. J. Hallera 132
80-416 Gdańsk

8. Skargi

Jeśli chcesz zgłosić skargę dotyczącą jakości obsługi lub trybu realizacji zamówienia skorzystaj z formularza zgłoszenia skargi. Każde zgłoszenie będzie rozpatrzone z należną mu starannością. Ewentualny błąd zostanie natychmiast naprawiony i postaramy się nie dopuścić do jego wystąpienia w przyszłości.

9. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom.
Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.

Baza danych osobowych zgodnie z przepisami prawa została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem 078555.

filler
filler
filler
filler
Serwis © 1999-2015
Baltrade R. Czesnowski, B. Czesnowska sp.j.
Informacja o cookies Email: ehandel@hurt.com.pl filler baltrade Rok założenia 1990
payu
filler
Ta witryna korzysta z plików cookie, które zapewniają wygodne korzystanie z serwisu i jego poprawne działanie. W ustawieniach swojej przeglądarki internetowej możesz w każdym momencie wyłączyć ten mechanizm. W celu uzyskania dodatkowych informacji na ten temat zobacz informacja o cookies.
OK, zamykam